Уч кун давомида маркетинг ва реклама соҳасидаги меҳмонлар ва мутахассислар маркетинг конференцияларида, ABC-шоуда, TAF!22 энг яхши реклама танлови ғолибларини тақдирлаш маросимида иштирок этишда бирлашдилар, шунингдек, халқаро брендинг ва реклама соҳасидаги турли маҳорат дарсларида қатнашдилар. ижодий мутахассислар.
Тадбирнинг иккинчи куни, 22 октябрь соат 19:00 дан бошлаб TAF!22 энг яхши реклама танлови ғолибларини тантанали тақдирлаш маросими бошланди. Реклама фестивали Agrobank га маркетинг ҳамжамиятининг халқаро экспертлари томонидан банк учун муҳим бўлган учта номинация бўйича энг юқори платина мукофоти билан тақдирланди:
• «Ребрендинг» – Agrobank;
• «Йилнинг энг яхши реклама лойиҳаси» – Agrobank/FCB ARTGROUP TASHKENT;
• «Бир каналли коммуникация» – Agrobank Brand Manifesto.
• «Йилнинг энг яхши реклама лойиҳаси» – Agrobank/FCB ARTGROUP TASHKENT;
• «Бир каналли коммуникация» – Agrobank Brand Manifesto.
Мукофотлар шу билан тугамади. Шунингдек, Agrobank нинг қуйидаги соҳаларда олтин олган янги лойиҳалари юқори баҳоланди.
• «Дижитал» – 1-ўрин, Agrozamin Oʼzimizniki лойиҳаси;
• «Интеграциялашган реклама» – 1-ўрин, Agrobank кредит картаси;
• «Жамият» – 1-ўрин, «Фермерлар мактаби» лойиҳаси.
• «Интеграциялашган реклама» – 1-ўрин, Agrobank кредит картаси;
• «Жамият» – 1-ўрин, «Фермерлар мактаби» лойиҳаси.
Эслатиб ўтамиз, фестивалда 147 бренд ва 56 агентликнинг 268 лойиҳаси иштирок этди. Ғолиблар 12 номинация бўйича халқаро ҳакамлар ҳайъатининг 12 аъзоси ва эксперт ҳайъатининг 63 аъзоси ва албатта Telegram-бот тизими орқали овоз берган ўн минглаб истеъмолчилар томонидан аниқланди.
Реклама ҳуқуқлари асосида